„Ako nahlásiť poistnú udalosť“
Telefonické nahlásenie:
Telefonické nahlásenie od 1.12.2022 nie je možné.
Klienti, ktorí budú požadovať nahlásenie telefonicky, budú presmerovaní na nahlásenie škody online na webové stránky skody.uniqa.sk. Klientovi bude zaslaný odkaz v SMS na túto webovú stránku. Klient môže tiež využiť nahlásenie škody pomocou voicebota NIKI, cez formulár alebo na pobočke.
Online nahlásenie:
1. Zavolajte priamo do poisťovne Europ Assistance+421 220 510 849
(non-stop).
2.Nahláste udalosť a uveďte:
a.meno, priezvisko a kontaktné údaje
(telefónne číslo mailovú a korešpondenčnú adresu),
b.dátum narodenia,
c.adresu domácnosti.v
3.Opíšte udalosť, ktorá sa Vám stalaa operátor Vám zabezpečí špecialistu na vyriešenie Vašej situácie.
(non-stop).
2.Nahláste udalosť a uveďte:
a.meno, priezvisko a kontaktné údaje
(telefónne číslo mailovú a korešpondenčnú adresu),
b.dátum narodenia,
c.adresu domácnosti.v
3.Opíšte udalosť, ktorá sa Vám stalaa operátor Vám zabezpečí špecialistu na vyriešenie Vašej situácie.
1. Kliknite na tlačidlo: Škodové udalosti online
Na úvodnej stránke začnite registráciu kliknutím na „Zaregistrujte sa a my vám obratom zašleme prihlasovacie údaje“.
2. Vyberte typ poistenia
z ktorého nahlasujete škodovú udalosť
3. Vyplňte požadované údaje
a odošlite ich kliknutím na „ODOSLAŤ ÚDAJE“
4. Prihlasovacie údaje
Po odoslaní údajov získate prostredníctvom SMS alebo e-mailom prihlasovacie údaje: číslo prípadu a prístupový PIN.
5. Navštívte opäť stánku
Prihláste sa prideleným číslom prípadu a PINom a pokračujte vo vypĺňaní formulára.
Po nahlásení škodovej udalosti môžete sledovať jej riešenie s rovnakými prihlasovacími údajmi.
Ďalšie odporúčanie:
- Zabezpečte počiatočnú aj priebežnú fotodokumentáciu
- Vytvorte si zoznam poškodených vecí a zhromaždite potrebné doklady a dokumenty k nim (záručné listy, faktúry a pod.)
- Pokiaľ to bude možné, poškodené veci nelikvidujte
- Pokúste sa minimalizovať vznik ďalších škôd
Ďalšie odporúčanie:
- Zabezpečte počiatočnú aj priebežnú fotodokumentáciu
- Vytvorte si zoznam poškodených vecí a zhromaždite potrebné doklady a dokumenty k nim (záručné listy, faktúry a pod.)
- Pokiaľ to bude možné, poškodené veci nelikvidujte
- Pokúste sa minimalizovať vznik ďalších škôd