Moje VSE sa presťahovalo do mobilu

Vyriešte všetko odkiaľkoľvek, kedykoľvek

Moje VSE sa presťahovalo do mobilu

Vyriešte všetko odkiaľkoľvek, kedykoľvek

Sme radi, že vám môžeme predstaviť novú mobilnú aplikáciu Moje VSE.
Ušetrite si cestu na naše zákaznícke centrum a vyriešte vašu požiadavku online na pár kliknutí a to odkiaľkoľvek.

Aplikáciu Moje VSE nájdete na:

Prihlásenie

Do aplikácie sa prihlasujete rovnakými prihlasovacími údajmi, ako používate v Moje VSE. Nepotrebujete vytvárať nové konto.

Alebo naskenujte QR kód

Čo Vás v mobilnej aplikácií čaká

Čo o našej aplikácii povedali zákazníci?

Čo Vás v mobilnej aplikácií čaká

Jednoduché prihlásenie

Pre prihlásenie sa do našej aplikácie vám stačí pár kliknutí. Na výber máte k dispozícii jeden zo spôsobov:Email,GooglealeboApple ID.

Prehľad faktúr a platieb

Dajte zbohom neporiadku v dokumentoch. Všetky vaše faktúry a platby sme pre vás prehľadne usporiadali na jedno miesto a navyše ich máte k dispozícii kedykoľvek a kdekoľvek.

Sledovanie spotreby energií

Pravidelne si strážte spotrebu energií a ‍vyhnite sa ‍neočakávaným nedoplatkom. 

Zmeny zálohových platieb

Už nám nemusíte volať, alebo cestovať do nášho zákazníckeho centra. Aplikácia predstavuje najrýchlejší spôsob, ako si zmeniť zálohy za elektrinu a plyn.

Benefity Môj Domov

Vyplňte si profil vašej domácnosti a získajte prístup k zaujímavým odmenám. Za pár odpovedí môžete získať zaujímave zľavy napríklad do obchodu Datart, eshopu EXIsport, alebo na služby spoločnosti Antik.

Aktualizácia kontaktných údajov

Zmenili ste si emailovú adresu, telefónne číslo, alebo napríklad priezvisko po svadbe? Aktualizujte si svoje kontaktné údaje aby sme vás mohli vždy ľahko zastihnúť.

Často kladené otázky

  • Problém s bielou obrazovkou alebo nefunkčnou aplikáciou?

    Tento problém vzniká na mobilných zariadeniach so systémom Android. Pozrite si jednoduchýnávod ako ho odstrániť.
  • Ako nahlásiť chybu v aplikácii?

    1. Kliknite na červené tlačidlo "Váš názor". Nachádza sa na pravej strane obrazovky.
    2. Hodnotenie stránky, na ktorej sa nachádzate, môžete zanechať rýchlocez smajlíkov. Budeme radi, ak doplníte aj pár slov o vašej skúsenosti s konkrétnou funkcionalitou.
    3. Pri hodnotení stránky môžete označiť ajkonkrétny prvok na stránke, ktorý chcete okomentovať. Stačí kliknúť na ikonku v ľavom dolnom rohu okienka spätnej väzby (označená zeleným krúžkom). Následne môžete označiť daný prvok.
  • Pre koho je aplikácia určená?

    Aplikácia je určená pre všetkých zákazníkov spoločnosti Východoslovenská energertika. Pokiaľ u nás nieste evidovaný ako zákazník, nebudete sa môcť registrovať ani prihlásiť.
  • Môžem aplikáciu používať offline?

    Aby ste mohli aplikáciu plnohodnotne využívať, potrebujete internetové pripojenie.
  • Prečo v aplikácii nevidím dáta z virtuálnej batérie?

    Momentálne nedokážeme v zákazníckej zóne zobrazovať dáta z vašej virtuálnej batérie. Pracujeme však na tom, aby ste ich tam v budúcnosti videli.
  • Môžem faktúry uhradiť priamo z aplikácie?

    Aplikácia momentálne nepoúka funkciu platobnej brány, avšak v blízkej budúcnosti bude táto možnosť do aplikácie pridaná.
  • Prečo nevidím svoju reálnu spotrebu?

    Ak doma nemáte nainštalovaný Inteligentný merač spotreby (IMS), vo vašom profile zobrazíme tzv. TDO krivku, ktorá nepredstavuje vašu presnú spotrebu, ale historicky zistené a spriemerované spotreby skupín odberateľov, s podobným odberom.
Vaše postrehy nám, prosím, pošlite do 20. 3. 2024.

Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a veríme, že sa vámmobilná aplikácia Moje VSEbude páčiť.