Linka VSE
Skôr než nám zavoláte
Aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť na Zákazníckej linke, majte prosím pripravené svojezákaznícke čísloalebovariabilný symbol. Nájdete ich na svojej faktúre alebo v zmluve.
Spoznajte digitálnu asistentku Emu
Po spojení si prostredníctvom úvodného menu zvolíte typ požiadavky. Následne vámdigitálna asistentka Emapomôže s identifikáciou. Vyzve vás na zadanie alebo nadiktovanie posledných 4 čísel vášhozákazníckeho číslaalebovariabilného symbolu. Po úspešnom overení údajov bude váš hovor automaticky presmerovaný naenergetického poradcu, ktorý zabezpečí riešenie vašej požiadavky.
Kedy je najlepšie zavolať?
Pondelok – Piatok 7:00 – 16:00 hod.(okrem dní pracovného pokoja)
Najrýchlejšie sa k nám dovoláte v čase od 7:00 do 8:30 a poobede po 14:30.
Informácie o
- sadzbách a cenách elektriny;
- účtoch, faktúrach a upomienkach;
TIP: Prehľad platieb nájdete aj vo Moje VSE - cenách služieb poskytovaných VSE;
- postupoch a dokladoch potrebných na vybavenie požiadaviek;
TIP: Informácie o postupe nájdete aj na našom webe - časoch platnosti nízkeho a vysokého pásma;
- obchodných podmienkach
- zriadení nového odberného miesta;
- opätovné pripojenie po odpojení, resp. demontáži elektromera.
Požiadavky týkajúce sa
- zmien
- adresy pre zasielanie faktúr;
- výšky a počtu preddavkových platieb;
TIP: Zmeniť výšku záloh si môžete pohodlne aj vMoje VSE - sadzieb a spôsobu platby;
- zákazníka (predaj alebo prepis bytu);
- odpisu faktúry, poštových poukážok a informačných materiálov;
- úradného preskúšania elektromera;
- ukončenia odberu;
- dohody o splácaní;
- sťažností.
Vaše telefonáty z pevnej linky sa spoplatňujú cenou miestneho hovoru na celom území Slovenskej republiky.