Linka VSE 

Skôr než nám zavoláte

Aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť na Zákazníckej linke, majte prosím pripravené svojezákaznícke čísloalebovariabilný symbol. Nájdete ich na svojej faktúre alebo v zmluve.

Spoznajte digitálnu asistentku Emu

Po spojení si prostredníctvom úvodného menu zvolíte typ požiadavky. Následne vámdigitálna asistentka Emapomôže s identifikáciou. Vyzve vás na zadanie alebo nadiktovanie posledných 4 čísel vášhozákazníckeho číslaalebovariabilného symbolu. Po úspešnom overení údajov bude váš hovor automaticky presmerovaný naenergetického poradcu, ktorý zabezpečí riešenie vašej požiadavky.

Volania zo Slovenska

Volania zo zahraničia

Kedy je najlepšie zavolať?

Pondelok – Piatok 7:00 – 16:00 hod.(okrem dní pracovného pokoja)

Najrýchlejšie sa k nám dovoláte v čase od 7:00 do 8:30 a poobede po 14:30.

Informácie o

  • sadzbách a cenách elektriny;
  • účtoch, faktúrach a upomienkach;
    TIP: Prehľad platieb nájdete aj vo Moje VSE
  • cenách služieb poskytovaných VSE;
  • postupoch a dokladoch potrebných na vybavenie požiadaviek;
    TIP: Informácie o postupe nájdete aj na našom webe
  • časoch platnosti nízkeho a vysokého pásma;
  • obchodných podmienkach
  • zriadení nového odberného miesta;
  • opätovné pripojenie po odpojení, resp. demontáži elektromera.

Požiadavky týkajúce sa

  • zmien
    • adresy pre zasielanie faktúr;
    • výšky a počtu preddavkových platieb;
      TIP: Zmeniť výšku záloh si môžete pohodlne aj vMoje VSE
    • sadzieb a spôsobu platby;
    • zákazníka (predaj alebo prepis bytu);
  • odpisu faktúry, poštových poukážok a informačných materiálov;
  • úradného preskúšania elektromera;
  • ukončenia odberu;
  • dohody o splácaní;
  • sťažností.
  • Vaše telefonáty z pevnej linky sa spoplatňujú cenou miestneho hovoru na celom území Slovenskej republiky.