Alternatívne opatrenia predchádzajúce odpojeniu
Všeobecné:
Zákazník má možnosť v prípade problému s úhradou:
- svojho nedoplatku z vyúčtovacej Faktúry požiadať o poskytnutie Splátkového kalendára.
- svojej zálohy (preddavkovej platby) požiadať o Posun splatnosti.
Obe možnosti sú spoplatnené služby v zmysleCenníka služieb.
Obrátiť sa na nás môžete prostredníctvom:
- formulára na stránkevse.sk/poziadavky
- telefonicky na čísle 0850 123 333
- osobne na niektorom z našich Zákazníckych centier
Touto cestou vás informujeme aj o prostriedkoch a možnostiach, ktoré zároveň môžete využiť na riešenie svojej aktuálnej situácie a to:
- možnosť uplatniť si na Úrade práce, sociálnych vecí a rodiny nároky vyplývajúce z pomoci v hmotnej núdzi a osobitne o nárok na príspevok na bývanie, ktorý je určený na čiastočnú úhradu nákladov spojených s bývaním
- možnosť požiadať obec o poskytnutie sociálnej služby a osobitne sociálnej služby z dôvodu straty bývania alebo ohrozenia stratou bývania
- možnosť vyhľadať bezplatné poradenstvo fyzickej osobe pri riešení problémov s dlhmi.